zmień kontrast powiększ czcionkę pomniejsz czcionkę uproszczona wersja
Rada Miasta Imielin

Rada Miasta Imielin Transmisje z obrad Rady

II - Sesja Rady Miasta Imielin - 23.05.2024 r.

Czas publikacji: 377 dni 22 godziny temu
Długość nagrania: 01:11:07
Liczba odtworzeń: 299
Jakość nagrania: SD | HD

Podsumowanie przebiegu posiedzenia / wygenerowane przez sztuczną inteligencję

Streszczenie II - Sesji Rady Miasta Imielin - 23.05.2024 r.

1. Otwarcie Sesji

Dariusz Kasperczyk, Przewodniczący Rady Miasta, otworzył sesję, witając wszystkich obecnych. Stwierdził prawomocność obrad, informując, że w sesji uczestniczy 14 radnych, co stanowi 100% składu Rady.

2. Zatwierdzenie porządku obrad

Porządek obrad został zatwierdzony jednogłośnie przez wszystkich radnych. Nie zgłoszono żadnych uwag.

3. Przyjęcie protokołu z Sesji z dnia 7.05.2024 r.

Protokół z poprzedniej sesji został przyjęty bez uwag, również jednogłośnie przez 14 radnych.

4. Plan pracy Rady Miasta Imielin na okres od maja do grudnia 2024 r.

Przewodniczący odczytał plan pracy, obejmujący m.in. debatę nad raportem o stanie miasta, wotum zaufania dla Burmistrza oraz sprawozdanie z realizacji budżetu. Radny Józef Pacwa zasugerował wcześniejsze przeniesienie środków zewnętrznych do budżetu. Po dyskusji, plan pracy został przyjęty z autopoprawką, zmieniającą miesiąc lipiec na sierpień.

5. Plan pracy stałych Komisji Rady Miasta Imielin na okres od maja do grudnia 2024 r.

a) Plan pracy Komisji Budżetu, Gospodarki i Rozwoju

Anna Piwecka przedstawiła plan pracy Komisji, który również został przyjęty z autopoprawką przenoszącą posiedzenie z lipca na sierpień.

b) Plan pracy Komisji Polityki Społecznej i Bezpieczeństwa

Komisja również przedstawiła swój plan, który został zaakceptowany z poprawką przenoszącą posiedzenie z sierpnia na lipiec.

6. Ocena realizacji programu współpracy miasta z organizacjami pozarządowymi za 2023 r.

Mirosława Strojny przedstawiła raport, w którym podkreślono efektywność współpracy z organizacjami. W dyskusji radni zadawali pytania dotyczące dofinansowania dla Związku Emerytów. Sprawozdanie zostało przyjęte jednogłośnie.

Informacja o planowanej realizacji programu na 2025 r. została przedstawiona, nie wymagała głosowania.

7. Projekty uchwały wnoszone przez Przewodniczącego Rady Miasta

a) Ustalenie składu osobowego Stałej Komisji Rady Miasta Imielin

Przewodniczący przedstawił skład osobowy Komisji, radni nie zgłosili propozycji zmian. Przystąpiono do wyborów przewodniczących i zastępców komisji.

b) Ustalenie wynagrodzenia Burmistrza Miasta Imielin

Projekt uchwały dotyczący wynagrodzenia Burmistrza został przedstawiony i przyjęty jednogłośnie, wynagrodzenie zasadnicze ustalono na 10.250 zł.

8. Projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego SPZOZ za 2023 r.

Mirosława Strojny zaprezentowała sprawozdanie, które wykazało zysk w wysokości 23.195,74 zł. Uchwała została przyjęta, głosowało 9 radnych za, 5 wstrzymało się.

9. Sprawozdanie z działalności Burmistrza Miasta w okresie międzysesyjnym

Burmistrz przedstawił raport, w którym poruszył m.in. kwestie monitorowania osadzania terenu oraz utrzymania zieleni miejskiej. Radni zadawali pytania dotyczące konkretnych działań.

10. Interpelacje i zapytania Radnych

Radni zgłosili problemy związane z dzikami w mieście oraz pytania dotyczące monitorowania terenu. Burmistrz zobowiązał się do podjęcia działań w tej sprawie.

11. Sprawy bieżące Rady Miasta

Przewodniczący przypomniał o terminach składania oświadczeń majątkowych przez radnych oraz o nadchodzącym szkoleniu online. Zgłoszono również pismo dotyczące mniejszości narodowych.

12. Zakończenie sesji

Dariusz Kasperczyk podsumował obrady i zamknął sesję, dziękując wszystkim uczestnikom za obecność.

Uwaga!

Powyższe podsumowanie zostało wygenerowane przez sztuczną inteligencję. Mogą znajdować się z nim błędy oraz nieścisłości. W celu weryfikacji zapisów podsumowania, rekomendujemy przesłuchać nagranie i upewnić się, że zawarte w nim stwierdzenia są zgodne ze stanem faktycznym.

Pozostałe transmisje