Porządek obrad
2.
Zatwierdzenie porządku obrad.
3.
Przyjęcie Protokołu z Sesji Rady Miasta Imielin z dnia 16 grudnia 2024 roku.
4.
Informacja na temat pracy Komisji w okresie międzysesyjnym.
5.
Plan pracy Rady Miasta Imielin na 2025 rok.
6.
Plany pracy stałych Komisji Rady Miasta Imielin na 2025 rok:
a)
projekt uchwały Rady Miasta wnoszony przez Komisję Rewizyjną w sprawie zatwierdzenia Planu pracy Komisji Rewizyjnej na 2025 rok,
b)
Plan pracy Komisji Budżetu, Gospodarki i Rozwoju na 2025 rok,
c)
Plan pracy Komisji Polityki Społecznej i Bezpieczeństwa na 2025 rok.
7.
Informacja dotycząca realizacji uchwał Rady Miasta Imielin, podjętych w 2024 roku.
8.
Sprawozdanie z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w szkołach i przedszkolach, prowadzonych przez miasto Imielin w 2024 roku.
9.
Projekty uchwał wnoszone przez Burmistrza Miasta:
a)
w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy, nieruchomości położonej przy ul. Piotra Ściegiennego w Imielinie,
b)
w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy, nieruchomości położonej przy ul. Kamiennej w Imielinie,
c)
w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy, nieruchomości położonej przy ul. Ks. Ignacego Rembowskiego w Imielinie,
d)
w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy, nieruchomości położonych przy ul. Kamiennej w Imielinie,
e)
w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy najmu na czas oznaczony do 3 lat, nieruchomości położonej przy ul. Karola Miarki 7 w Imielinie,
f)
w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2025-2029 Miasta Imielin,
g)
w sprawie zmian budżetu miasta na 2025 rok,
h)
w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy najmu lokalu użytkowego na czas oznaczony do 3 lat, zlokalizowanego w pawilonie przy ul. Dunikowskiego 3a w Imielinie.
10.
Sprawozdanie z działalności Burmistrza Miasta w okresie międzysesjnym.
11.
Interpelacje i zapytania Radnych.
12.
Sprawy bieżące Rady MIasta.