Porządek obrad
2.
Zatwierdzenie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z Sesji Rady Miasta Imielin z dnia 28 kwietnia 2025 roku.
4.
Informacja na temat pracy Komisji w okresie międzysesyjnym.
5.
Przedstawienie Raportu o stanie miasta Imielin za 2024 rok.
6.
Debata nad Raportem o stanie miasta Imielin za 2024 rok.
7.
Głosowanie nad projektem uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Miasta Imielin wotum zaufania, wnoszonym przez Przewodniczącego Rady Miasta Imielin.
8.
Sprawozdanie z realizacji budżetu miasta za 2024 rok:
a)
Rozpatrzenie Sprawozdania finansowego miasta Imielin za 2024 rok,
b)
Rozpatrzenie Sprawozdania rocznego z wykonania budżetu miasta Imielin za 2024 rok wraz z załącznikami,
c)
Informacja o stanie mienia komunalnego za okres od 01.01.2024 roku do 31.12.2024 roku,
d)
Opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w Katowicach o przedłożonym przez Burmistrza Miasta Imielin sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2024 rok,
e)
Głosowanie nad projektem uchwały w sprawie zatwierdzenia Sprawozdania finansowego miasta Imielin za 2024 rok wraz ze Sprawozdaniem rocznym z wykonania budżetu miasta Imielin za 2024 rok, wnoszonym przez Przewodniczącego Rady Miasta Imielin.
9.
Absolutorium dla Burmistrza Miasta Imielin:
a)
Wniosek o udzielenie Burmistrzowi Miasta Imielin absolutorium wraz z opinią Komisji Rewizyjnej o wykonaniu budżetu Miasta Imielin za 2024 rok,
b)
Opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w Katowicach o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Imielin w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Miasta Imielin za 2024 rok,
c)
Głosowanie nad projektem uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Miasta Imielin absolutorium z tytułu wykonania budżetu miasta za 2024 rok, wnoszonym przez Komisję Rewizyjną.
10.
Projekty uchwał wnoszone przez Burmistrza Miasta:
a)
w sprawie zmiany uchwały w sprawie dokonania wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki tej opłaty,
b)
w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2025-2029 Miasta Imielin,
c)
w sprawie zmian budżetu miasta na 2025 rok.
11.
Sprawozdanie z działalności Burmistrza Miasta w okresie międzysesyjnym.
12.
Interpelacje i zapytania Radnych.
13.
Sprawy bieżące Rady Miasta.